Судова влада України
Апеляційний суд Закарпатської області
Календар судових засідань
Технічна підтримка
Оприлюднення відомостей про справи про банкрутство

Офiцiйне представництво Президента України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ПРАЦІВНИКІВ АПАРАТУ АПЕЛЯЦІЙНОГО СУДУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДО ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ЩОДО ОПЛАТИ ПРАЦІ

20 лютого 2013, 13:30


АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. О. Довженка, 7, м. Ужгород, 88000, тел./факс 61-53-83, е-mail: inbox@zka.court.gov.ua, Код ЄДРПОУ: 02886255

 

20.02.2013

4-28/13

 

Голові Верховної Ради України

Рибаку В.В.

 

Прем’єр Міністру України

Азарову М.Я.

 

Голові Державної судової

адміністрації України

Кирилюку Р.І.

 

На

 

від


 

 

 

           

 

Шановний Володимире Васильовичу!

Шановний Миколо Яновичу!

Шановний Руслане Івановичу!

 

Згідно із статтею 33 Закону України «Про державну службу» заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок. Умови оплати праці державних службовців, розміри їх посадових окладів, надбавок, доплат і матеріальної допомоги визначаються Кабінетом Міністрів України.

Чинні схеми посадових окладів працівників апаратів судів не переглядалися з 2008 року, а щорічно фактично відбувалося коригування посадових окладів для приведення їх у відповідність до розміру мінімальної заробітної плати.

З метою забезпечення диференціювання заробітної плати, в умовах зрівняння посадових окладів, розмір заробітної плати працівників апарату суду, в залежності від виконуваної роботи, кваліфікації, займаної посади, складності та рівня відповідальності виконуваних службових обов'язків, регулювався розмірами надбавок та премій, які встановлювалися в межах фонду оплати праці.

            Фактично розмір заробітної плати працівників апарату суду безпосередньо залежав від фонду оплати праці, як складової видатків на оплату праці затверджених в законі про держбюджет на відповідний рік.

При прийнятті Закону України «Про державний бюджет на 2013 рік», із невідомих для нас причин, не була врахована обґрунтована потреба суду в видатках на оплату праці. Зокрема, замість необхідних 14.121.100,00 грн. на оплату праці, суду затверджено 9.895.400,00 грн., що на 30 % менше від потреби.

            Із затверджених 9.895.400,00 грн. на оплату праці, тільки 1.499.688,00 грн. є фондом оплати праці працівників апарату суду.

            В січні 2013 року працівники апарату одержали заробітну плату без надбавок та премій передбачених законодавством, в наслідок чого їх середня заробітна плата зменшилася з 3.234,00 грн. до 1.461,00 грн. на місяць.

При цьому жодної різниці в оплаті праці не існує: прибиральниця, робітник, секретар судового засідання, судовий розпорядник, консультант, помічник судді, помічник заступника або голови суду – всі працівники отримують однаковий заробіток.

            В цілому фонд оплати праці працівників апарату апеляційного суду Закарпатської області у 2013 році зменшився в порівнянні з 2012 роком на 48% з 2.910.785,59 грн. до 1.499.688,00 грн.

            Такий підхід до оплати праці працівників апаратів судів не узгоджується з приписами частини 1 статті 144 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» відповідно до яких розмір заробітної плати працівників апаратів судів, їхнє побутове забезпечення і рівень соціального захисту визначаються законом і не можуть бути меншими, ніж у відповідних категорій державних службовців органів законодавчої та виконавчої влади, та суперечить вимогам частини 9 статті 33 Закону України «Про державну службу» відповідно до яких, скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших, передбачених законом гарантій, пільг і компенсацій.

            Можливо, при прийнятті Закону України «Про державний бюджет на 2013 рік» органами державної влади, що відповідають за бюджетну політику держави, були допущені прорахунки, що призвели до зменшення понад у два рази заробітної плати державних службовців органів судової влади.

Усе це не сприяє професійній та ефективній роботі державних службовців апарату суду та не відповідає напрямку реформи системи державного управління Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава".

Враховуючий вищенаведене, щиро віримо в те, що Ви не залишитися байдужими до забезпечення конституційного права працівників суду на працю, зокрема можливості заробляти собі на життя працею, яку ми вільно обрали, коли прийшли працювати на державну службу та присяглися вірно служити народові України, суворо дотримувати Конституції та законів України, сприяти втіленню їх у життя, зміцнювати їх авторитет, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання державного службовця, сумлінно виконувати свої обов'язки.

Щиро розраховуємо на вжиття дієвих заходів спрямованих на усунення обставин, які призвели до ситуації що склалася із зменшенням в поточному році, понад у два рази заробітної плати працівників апарату суду.

 

 

З повагою та надією на розуміння,

 

Працівники апарату апеляційного суду

Закарпатської області                                                                 


 
 
Судовий збір
Контакти
Розклад роботи
Лічильник установи
XII позачерговий з'їзд суддів України
Стратегічний план розвитку
Інструкція з діловодства
Рішення Європейського суду
Листи-роз'яснення
Положення про автоматизовану систему документообігу суду
Проведення судових засідань в режимі відеоконференції
Безкоштовна правова допомога
Концепція галузевої програми інформатизації судів
Судова влада України у мережі Facebook

© 2002-2013 Державна судова адміністрація України
лист вебмайстру