flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз розгляду звернень громадян, які надійшли до Закарпатського апеляційного суду

АНАЛІЗ

розгляду звернень громадян, які надійшли до Закарпатського апеляційного суду

за 2020 рік

 

Право на звернення, як важливий конституційний принцип участі громадян в управлінні державними та громадськими справами знаходить свою реалізацію в Законі України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР.

Цей Закон регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Згідно ст. 13 Закону України «Про звернення громадян»  діловодство щодо звернень громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

За звітний період до Закарпатського апеляційного суду надійшло та було опрацьовано відділом правових питань та договірної роботи 77 звернення громадян, із яких 1 звернення було анонімним та розгляду не підлягало.

5 звернень громадян, які надійшли 28.12.2020 та 29.12.2020, розглянуті в  2021 році.

Із загальної кількості звернень – 2 звернення надійшли від юридичних осіб.

Із 76 розглянутих звернень:

Звернення, що надійшли до апеляційного суду впродовж звітного періоду, стосувалися таких основних питань:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» всі звернення розглянуті, в установлений законом строк.

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.

Особистий прийом громадян у Закарпатському апеляційному суді проводиться згідно графіку особистого прийому громадян керівництвом Закарпатського апеляційного суду та його апарату з питань організаційного забезпечення судочинства.

За звітний період на прийомі громадян поступило 3 звернення, на які надано письмові відповіді із роз’ясненнями. Громадяни звертались з питаннями, які стосуються розгляду справ.

Крім того, за звітний період, розглянуто 19 адвокатських запити, в яких ставилися питання: надання запису відеоспостереження суду, надання інформації щодо здійснення суддями повноважень слідчих суддів, надання рішень суду та інформації по справам, тощо.